Červen 2012

výzo, konec školy, prázdniny a zejtra Praha♥

29. června 2012 v 12:53 Diary ♥
Čuuuus :D :)) Výzo - 5 dvojek jinak samý = vyznamenání :D ♥ paráááda :)
Po výzu jsme šli s nejlepšíma lidma (já, Kamell, Swigo, H.Z., Líboš, Doly, Merry, Martinka a... Krechly! :D♥)Nevím jestli jsem o tom psala, ale on se odstěhoval asi před půl rokem ale slíbil nám že sem dneska přijede a půjdem všichni na pizzu :D* Skončili jsme asi o půl 9 a furt jsme chodili tam a zpátky a pak prostě bylo 10 a on měl přijet :D Tak jsme Krechliho vyhlíželi asi čvrt hodiny, ale nakonec přišel :D Ani se moc nezměnil :D Furt je to stejnej borec :D
Potom jsme šli na rampy a kluci tam trošku "bmXovali" :D A fotili jsme se ;D S Krychlou a se všema :)) Fotky dám až po příjezdu z Prahy ;) Naprosto super "rozlučka" :) Takový výtlemy zas a velkej zážitek :D♥
..Liči dneska odchází..už navždy.. Ale bude sem jezdit - občas.. aspoň něco.. Nejhorší i tak..
Ondry ten propadá.. taky na nic..Nemyslím na to..Nesmím :D Tádádá :D
Jo a de k nám Natálie!!!! Jako myslela jsem si že se asi zblázním. Ona ta"kachnička" de do naší třídy za "našima kachničkama"!? Néééé...
Konec..Nesmím na to nejhorší myslet :D Chci si užít prázdniny ;D Takže končím :D

Prázdniny 2012 ouu :D Jako..nejlepší! :D :)) ♥
Zítra tedy Praha - na týden <'33 Fotky 1oo% budou, a dneska ještě sraz ve 14:00 abysme se domluvili na zítřek :D No, nevím co bych dál psala. Mějte se krásně :))

Nejoblíbenější letní písničky :

Více v celém článku ↓

Žijeme len raz :-*

28. června 2012 v 14:15 Diary ♥
Čuuus :D Zítra vysvědčení a hned prázdniny♥ Vysvědčení v pohodě - vyznamenání.
Hned den po vysvědčení do Prahy se sletem na týden <'3 Budeme spát ve škole, každý den nějaký program - pokud teda budeme stíhat a nebudeme mít tréninky a prostě nejlepší zážitky a... Prostě nejlepší! :D :)) ♥
No.. Ale teď si to neuvědomuju ale ztratím zas osobu. Dvě..
Ličiho a Ondryho :'(( Nejhorší. Todle už je vážně na.. Ondry propadá :/ Ale aspoň bude v naší škole.
A Ličman? Jede domů ke svý rodině. Přeju mu to ale zároveň nejlepší člověk z naší třídy odejde (zas). Já si to vždycky uvědomím až když něco ztratím.
Liči sem sice bude jezdit, takže celkem dobrý ale nebude to jako dřív..
Do třídy učitě přijdou nový lidi. Taky nejvíc dobrý. Ze sedmičky teď propadají 1oo% 2 lidi! A mezi nima je i Natálie!!!!!!!! Další "kachnička" která se hrozně baví s "kachničkama" z naší třídy!
Jako jestli půjde k nám, tak to nepřežiju. Nechci zas nový lidi! :(
...Nesmím na nic myslet :D Chci si prázdniny užít :)) ♥ A Ličiho doufám budu vídat - aspoň..
Článek/články připravený nemám! :D Takže články celý týden nebudou. Až v sobotu (7.7.) nebo v neděli (8.7) - určitě bude článek o Praze - fotky a prostě jaký to tam bylo!♥ :))
...Zítra s Kamell, Nicool a Líbošem na pizzu :P Jo a beru si i foťák do školy, protože se MUSÍM vyfotit s Ličim a Ondrym♥ Musím! :D :)) Dyžtak je dám na blog. Nejspíš je dám sem zítra, pokud si stihnu sbalit do Prahy a všecko prostě stihnu :D

Žijeme len raz :-*

about me.

24. června 2012 v 14:37 Just me ♥
Ahoj :)) Tohle je článek o mě, abyste vůbec věděli kdo tu píše tyto články.

Jmenuji se Klára. Je mi 12 let. Miluju svoji rodinu, přátelé a mého králíčka Bambulku♥ Na lidi, které mám opravdu ráda nedopustím. Nesnáším lidi, kteří každýho pomlouvají a lžou. Někdy mezi ně také patřím, ale myslím si, že až taková svině nejsem. Kdo mě zná, ví. Možná znáš moje jméno, ale neznáš mě - takhle ti to řeknu.
Občas se chovám jako nezodpovědná, drzá puberťačka. Ale doopravdy taková nejsem :))
Možná se to nezdá, ale ráda jsem sama. Nemám ani žádného sourozence, jen dva nevlastní který už ani s náma nebydlí - možná je to tím.
Můj cíl je dostat se na dobrou školu.
Ráda tancuji, zpívám, hraju si na debila, chodím ven s nejlepšími lidmi, poslouchám písničky, fotím, chodím někam k vodě, spím, jím a prostě všecko.
Nejradši za jídlo mám kuřecí řízek, svíčkovou a pizzu.
Moje nejoblíbenější zpěvačka je Rihanna.
Vzhledově se mi nejvíce líbí Megan Fox a Miley Cyrus.
Miluji léto a s nimi i prázdniny♥ I když Slunce extrémně nemusím.
V 18- ti máme s kamarádkou sen, že pojedeme spolu do NY. Milujeme to město.
Nevím co bych vám ještě měla o mně měla napsat. Tak tohle stačí :))

P.S.= Snažila jsem se to napsat spisovně :D
Mějte se krásně ^^

Tak trošku deníček.

22. června 2012 v 14:21 Diary ♥
Čuuuuus :D :)) Tak jsem se dozvěděla že budu mít vyznamenání♥ Paráááda! :))
Sedmička ta bude težší! :D Ale tam se budu vážně snažit, i když to říkám každej rok, sedmičku musím dát s vyznamenáním jak každej rok! :D

Za 7 dní prázdniny :-* Ani nevíte jak se těším♥ Ale to asi každej♥

FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUU, Zítra jedu s Nicool do bazénu :-* Poprvý za tenhle rok! :))
Nejlepší letní zážitky tam s ní ♥ třeba tam byli jedny holky, který říkali že jsou bohatý jak něco, že pojedou do Francie atd.., pak jsme to říkali taky :D Prej "Nevíš kdy přijede ta limuzína?" :DDD A pak jsme s Nicool jeli tobogánem a oni tam čekali a prej "Jste trapnýý!" A ukazovali na nás "fakáče" :'DDDDDDD, nebo jedni kluci :'DDDDD) Nejlepšejší prostě')
Je úžasný mít takovou kamarádku s kterou prožijete takový zážitky :)) Určitě si beru foťák a přidám fotky na blog :) ♥
Vlastně použiju poprvé mé nové plavky :)♥ S Nínou se sice chodím koupat k rybníku, ale beru si ty starý protože jsme si s Nicoolkou dali slib, že si je vememe až spolu do bazénu D. - budu tomu tak říkat :DDDD
Dneska se ale asi zas půjdu koupat s Nínou - sice tedy do rybníka, ale náhodou je to tam dobrý :)) Ale bazének je bazének no :D*
Ve škole se vůbec neučíme, prosedíme v hudeb. sálu všechny hodiny :D Je to tam jak v kině :D Třeba kliknete na jeden čudlík, a z oken se vypustí takový plátno aby tam byla tma :D Pak repráky..no bomba :D Kino zadarmo :D
Jsme tam skoro celý týden :D Koukali jsme se třeba na Zoolandera, Borata :'DD a ták :D
Tak se mějte a užívejte Léta! :P :))

Fotka focená před chvilkou :D Vážně, je tu vedro :D Ani nevím proč jsem to fotila :D

Prostě já.

19. června 2012 v 14:58 Just me ♥
Ahoj :)) Včera a předvčerejšky jsem nafotila pár fotek s kudrnatými vlasy! :))
Mám je přírodní kudrnatý (jinak si je žehlím ;D) Taky už je mám celkem zničený no :D Ale já bych si je nechávala kudrnatý, jenže večer po umytí je mám vcelku hezký, ale ráno jak trotl :D

Tak fotky :

Včera u rybníka! :)) Nemám je uplně kudrnatý jen jako málo.. Nevím jak bych to nazvala :D :))

:))

Nesuďte člověka podle okamžiku a podle toho jaký byl v minulosti, protože nikdy nevíte, jakým je dnes..

Skoro jak v létě! :))♥

17. června 2012 v 17:11 Diary ♥
Ahoj :)) Před chvilkou jsem se vrátila od rybníka :))♥
Úžasný počasí, ještě úžasnější voda! :D Jeli jsme s Nínou na kole takže taky celkem záhul :D
Ale jako v pohodě! ;D Bylo to skvělý, skoro jak v létě!♥ prostě parááda :))
Promiňte za neaktivitu, možná i kvůli prázdninám pozastavím :D :P Chci si je užít♥ Ale třeba 5 článků za měsíc by bylo :D ;)
Tak se mějte krásně! ^^

Jedna fotka focená asi před 3 dnama :D
Jako fotila jsem ji kvůli Merylin :))♥

Slíbená fotka nových brýlí♥ :)) Stáli 70,-Kč koho by to zajímalo.
P.S.= Fotka je upravená (do červenýho odstínu) :))

Školní výlet - 7. - 8. června 2012 ♥

14. června 2012 v 14:51 Diary ♥
Ahoj :)) Takže výlet byl něco úžasnýho ♥ Nejvíc peckový, nevím jak bych to už líp řekla, ale byl to ten nejlepší výlet :-*
Jeli jsme tedy 7. června a vraceli jsme se večer 8. června ^^
A probíhal to asi takto :

Normálně ráno jsme měli všichni sraz na vlakovým nádraží ve třičtvrtě na 8. Já tam přišla asi o půl 8, a zatím tam byl H.Z. a Kamell :)) Tak jsme tam kecali a tak. Potom tam přišli ostatní a prostě jsme se smáli a všechno. Všichni jsme byli hrozně natěšený♥ V 8:03 to přijelo a my všichni nastoupili. Ve vlaku byla sranda jako.. dost velká! :D Normálně mě bolelo břicho a bok jak už jsem se nemohla smát :D ♥ Fotili jsme se, kecali tak různě všichni se sebou. Asi 3x jsme měli přestupovat. Tím prvním vlakem jsme jeli asi hoďku. H.Z. tam měl i pálky na ping pong. Pinkali si s tím ve vlaku a já říkám Dolskýmu kterej si s tím pinkal, ať mi to hodí. Tak to pinkl na mě a já do toho taky pinkla rukou a oni jak měli oteřený okýnko tak jsem to odpinkla ven :'DDD My všichni takovej výtlem :D Bože :D Já furt " sorry" :DDD Ale jako dobrý no :D
Taky nás tam jeden "děda" seřval, dobrý :D Prostě byla vážně sranda :D Klukům jsme dělali culíky a ták :D Mám i fotky ;D
No jako hoodně jsem fotila no :D ... Pak jsme teda zas přestoupili do dalšího vlaku a tam byli kupéčka :D ♥
Sedli jsme si - já, Nicool, Kamell, H.Z., Burry, Dolskej, Swigo :D Největší sranda :D Vyfotili jsme se všichni ve vlaku společně, a v záběru máme i naší nejlepšejší tříd. učitelku :D :)) ♥ Tam zrovna přišla se na nás podívat a my "Paní učitelko, usmějte se!" :D Jako paráda! :))
Po tom vlaku kde byli kupéčka jsme přestoupili ještě jednou a to jsme jeli do Tišnova :D ;)
V Tišnově - nezapomenutelnej zážitek na celej život :D
Šli jsme na rozhlednu (asi 5 km pěšky) a tam jsme šli přes takovej velkej les (jak když je Holywood - ten nápis v těch stromech, tak ty stromy tam byli uplně samý :D) . No a každej si tam šel jak chtěl. Po skupinkách a tak. Měli jsme sraz u hřbitova :D Tak jsme se tam pak všichni sešli. Najednou jsme se začali počítat. Já byla 1-ka :D A měli jsme prostě počítat do 20 abysme ověřili že jsme všichni, no a H.Z. a Dolskej tam nebyli! Prostě jsme je šli všichni hledat. Jo, asi hodinu a půl jsme se hledali. Řvali jsme (celá třída) do těch lesů a nic. Naše tříd. učitelka měla vážně nervy! Pařilová (další učitelka - doprovod) a Mikešová (naše učitelka) se tedy rozhodli, že se rozdělíme. Kluci půdou s Pařilovou a my (holky) s Mikešovou. S Mikešovou jsme je hledali a nic. Asi po hodině Pařilová volala naší učitelce že je našli :D Uff :D Asi jsem myslela že se rozbrečím :D Já nevím proč :D Prostě jsem byla ráda že se našli a zároveň jsem litovala naší učitelku protože už si myslela že bude muset volat policajty :D Ale jako pak jsme se teda všichni sešli a šli rychle na vlakáč a jeli už do kempu (Prudká).
Měli jsme to tak, tak. Ale stihli jsme to. Do Prudký jsme jeli normálním osobákem. Jak jsme dorazili do Prudký, no vlastně asi 3 km od Prudký tak jsme šli do Prudký ty 3 km :D Jak jsme dorazili (kolem 16:00) tak jsme si tam sedli a učitelka šla něco ještě zařídit. My ani moc nebyli unavený :D Spíš jsme tam koukali co tam všechno bylo. Obrovská trampolína, obrovskej bazén - bohužel ho nějak čistili takže jsme se jít koupat nemohli, a prostě.. Krásný to tam bylo!♥
Asi za 10 minut učitelka přišla a rozdala klíče skupinkám na kterých jsme se dohodli že budeme v chatkách.
My byli 3 (Já, Kamell a Nicool) - klasika :D ♥ Tak jsme se ubytovali a prostě krásný :D Schválně jsme si vzali chatku vedle kluků (Ličiho a Ondráčka) na noční akce :D Když jsme byli "ubytovaný" šli jsme za klukama pokecat a kouknout se jaký to tam mají :D Potom zas oni šli k nám a tak :D Furt jsme kecali a smáli se :D :)) O půl 5 jsme měli zase sraz aby jsme se na všem domluvili - kdy bude večeře a tak. Hned jak jsme skončili s tou "poradou" tak jsem se šla převlíct, protože jsem byla spocená jak něco :D
A prostě jsme tam tak chodili po tom kempu, ke klukům a s nima jsme hráli na schovku a tak. A prostě nejlepšíí :-* ♥
Ani nevíte jak jsou ty naši kluci v pohodě. Ondráček, Liči, H.Z., Dolskej, Burry, Swigo.. a prostě všichni! :D ♥
Prej Doležal : "Přijď kdykoliv budeš chtít" :D :)) To se mi hrozně líbilo jak to řekl :D
..Ve třičtvrtě na 6 jsme šli na tu večeři. Opět jsme si dali sraz. Všichni tam teda dorazili a my šli na tu večeři.
Ta večeře byla hnusná. I učitelky to nechali :D Jedinej Ondry (Ondráček) to snědl :D A to ještě říkal "To je hnusný" a celý to sežral :D No co :D Večír po večeři na nás čekal Doležal aby jsme šli na trampošku :D My jsme si tam jen lehli :D Protože nám bylo blbě z tý večeře :D Já jen snědla ty vrtule (těstoviny :D). No a potom jsme teda šli zas do chatek a zas jsme šli za klukama.
Asi v 7 jsme se šli vysprchovat (já, Liči, Kamell, Nicool a Ondráček) :D Nemohla jsem z Ličmana :'DDDDDDDD
Ondráček si tam zpíval :'DDD A prej že nemá oblečení a my jak půjde a on že asi nahej a ták :D A přitom si z nás dělal srandu a oblečení měl :D Naše A Ličiho hláška - "Nejlepší" :'DDD Bože. :D
..No a ve 20:00 se u nás v chatce sešlo 15 lidí a koukali jsme všichni na horor :D Jedli jsme tam, pili a ták :D
Prostě nejlepší :D ♥
Večerku jsme měli ve 22:00 :/ :D
Už teda bylo 22:00 a všichni byli v chatkách. Ještě jsme si dávali tel. čísla aby jsme mohli večer volat :D
Potom jsme ale zjistili, že tam vůbec nebyl signál! :D
Takže jsme tam skákali s Kamell a Nicool abysme chytili signál :D Nakonec jsme teda poslali Ličmanovi a Ondráčkovi smsku ať jdou ven (hlídala tam celou noc Mikešová a Pařilová) protože říkali že když nebudeme moc spát, že za nima můžeme přijít pokecat :D Bylo asi půl 12 a my jsme se tam teda sešli a šli za učitelkama. Byli před Ondráčka a Ličmana chatky :D Ondráček "Co tady děláte, mě Dolák psal smsku že mám sem jít, pak vy my voláte, tady je to tak v blázicni tywole" :D
A my že jsme mu tu smsku psali my :D A prostě bylo to zas uplně nejlepšejší :D ♥♥
Tak asi ve 12 nás řekli ať jdem spát a my se s Ondráčkem asi ještě v 1:00 ráno spojili přes mobil a prej Ondráček "No já tu jedinej nespím" :D A my "A co Ličman" No ten už jo :D A Ličman se tam ozval "Já nespím" :D
Učitelky nás pak fotili jak spíme, my samozřejmě s holkama dělali že spíme a já se jakoby schovala pod peřinu aby mi nešel vidě ksicht :D Uplně tam blejskal ten blesk od foťáku a oni tam ještě byli asi 2x a oni teda věděli že nespíme tak nám říkali že třeba mají už všechny vyfocený jak spí a že některým to fakt sekne apod. :D
My s holkama šli ještě o půl 3 ráno na WC :D A tam byli nějaký vožralci :D A oni pískali a ták :D
Nakonec jsme usli kolem 3 :D Spali jsme jen do 7. Což byla v 7:45 snídaně :D A učitelky nás vzbudili :D Doležal, Swigo, Dolskej, Burry ještě spali a my byli za chvíli oblečený tak jsme je šli vzbudit (my všichni co už byli vzhůru)a prej "Budíček" jsme tam zasínali a rozsvíceli světlo :'DDDD
..Pak jsme teda šli na tu snídani. Bylo to v podání švédských stolů♥ Na tu snídani koukali všichni. Ani nevíte jak byla dobrá. Bylo tam všecko!♥ Vážně tak skvělá snídaně. Prostě si nabrat kolik chcete, to je úžasný! :D
Všichni se tam nejvíc nažrali :D Já si dala 1 krajíc chleba s máslem a s medem (na to, že med nejím byl dobrej :D) a ještě jsem si dala dvě misky hrozně dobrých cereálií s mlékem ♥ Výborný! :)) Vážně jsem nečekla že ta snídaně bude tak dobrá, když ta večeře byla hnusná :D
No tak to tak ubíhalo a po snídani jsme museli jít vyklidit chatky. Různě jsme ještě hráli hry, prostě totál výtlemy atd. :D♥
Za hoďku jsme všecko měli, vyklizený chatky a tak.
Rychle jsme šli na vlak a zase jsme přestupovali asi 4x :D Byli jsme i na Pernštejně, koupila jsem si tam krásnej rasta náramek, pak placku s pernštejnem a takovou lahvičku s kamínkama')
Nebudu to tu všecko rozepisovat, to by ani snad nešlo :D Takže vám už jen napíšu pár vět :D
...Nejlepší cesta byla v "letadle", tak jsme pojmenovali dvou patrovej vlak :D Takový největší hlášky, výlemy nejvíc a všecko :D♥ Seděli jsme : Já, Kamell, Swigo a Ondráček :D Po chvíli se k nám ještě připojil Liči :D A prostě..Pak už to jako ubíhalo.. Už jsme pomalu byli u našeho města a ty který byli z vesnic poblíž našeho města tak vystupovali :D Burry jak vystupoval tak ještě utíkal za vlakem a my mu tam mávali :'DD A on zakopl :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Z toho jsem nemohla :'DD Au moje boky :D Moje břicho :D Můj smích - au :D

...NEJLEPŠÍ VÝLET♥ NEZAPOMENU!

Vážně se mi teď chce brečet že tam chci zpátky a prožít to znova.. Ze stejnýma lidma a všecko..
Promiňte že jsem se tolik rozepsala, ale takhle je to nejkratší co jsem mohla napsat ;) Bylo toho mnohem víc co jsem nenapsala..♥ Něco nepopsatelnýho..

NIKDY PROSTĚ NEZAPOMENU♥ NIKDY♥

A ty lidi co máme ve třídě - nejlepší :)) :-*

Mám milion fotek, sem vám dám jen pár ^^

Tady jsou :

Tak tohle je trapná fotka :D :X Ale jako jediná s ní samotnou :)) ♥
(dyžtak vpravo jsem já ;D) a vedle mě Kamell ^.^

Učitelky :)) Nejlepší učitelky :)) ♥ Teda spíš ta naše je nejlepší :D (ta vpravo)

Taková partička :D*

Zejtra školní výlet♥

6. června 2012 v 17:39 Diary ♥
Ahoj :)) Jó, zejtra jedeme se třídou na výlet :D
S naší třídní učitelkou to bude pecka :)) No, i když jede jakoby "doprovod" učitelka kterou moc nemusím, ale tak si to snad užijeme♥ Naše tříd. učitelka jela i s tou učitelkou kterou nemusím (Pařilová) a ty děcka popatlali v noci pastou :'DDD Lol :D ..Třeba nebude tak hrozná :D
Jo a dneska jsem si koupila úžasný brýle na ten výlet :D A vůbec..Chtěla jsem už nový brejle :)) ♥
Koupila jsem si wayfarerky s kytičkama který jsem ještě nikde neviděla :D Tak snad to zas nebude mít polovina Země :D (po výletu je vám třeba i vyfotím ;D)
No sakra, ještě ani nemám sbaleno (jedeme na dva dny - přespíme a jedeme druhej den domů)
Rozpis co si budu brát mám takže pohoda :D ještě mám za úkol stáhnout nějakej dobre horor a nějaký písničky! :D Jou♥ Snad to stihnu ;D
.. Už se těším na tu cetu vlakem, na ty chatky, nocování, volání přes mobil v noci lidem aby jsme se sešli a nebo něco udělali učitelkám .. Ou :D :)) Boží výlet to bude :D♥
No.. Ale nebude tam ten Líboš a Marek..Bohužel.. Tak snad to bude fajn :))
Jo a 1oooooo% dám na blog fotky z výletu ;D :P
Tak se mějte krásně :))

P.S.= Jedeme do Prudký (za Brnem - myslím :D)

konečně víkend')

1. června 2012 v 14:39 Diary ♥
Ahoj :)) Na blog kašlu, nemám čas. Bohužel to tak teď je :/ ;)
Prostě samý velký písemky (dneska matika - možná 2 nebo 3 :/ doufám že 2, nebo jsme psali velkou z češtiny (to bylo na pohodu, čeština mě baví! :D ♥ a to jsem dostala 2,1,1 - diktát, rozbor a literatura. + různý malý písemky (přírodověda, vkz..) Takže toho bylo celkem dost na učení!.)
Pokusím se vymyslet na zítra nějakej článek nebo přidat fotky! :))
Taky jsem hrozně ráda že je ten VÍKEND <3 Nemohla jsem se dočkat.
Hrozně se těším na 7-8. června protože jedeme na školní výlet ♥ Jako netěším se nejvíc, protože tam nebude Marek a ani Líboš ;// Nejlepší lidi tam nebudou, až teda na Kamell a Nicool :)) Ale Líboš je Líboš :D Nebo Marek je Marek ;))